Profiel

Brinkman Media Group B.V. (BMG) is een tegen de trend in, gestaag groeiende mediaonderneming met een interessante multimediale mix van vernieuwende mediavormen en communicatie-oplossingen. De activiteiten liggen hoofdzakelijk in het uitgeven van succesvolle doelgroeppublicaties en community media. Vakbladen en online media, die gericht zijn op beslissers bij bedrijven en instellingen en special interest magazines voor gespecialiseerde groepen van consumenten. We richten ons daarbij in de hoofdzaak op deelmarkten binnen de sectoren Home Entertainment, Professioneel Entertainment, en M.I.C.E.

Onze Missie

BMG wil, door voortdurende verbeteringen, vernieuwingen en aanvullingen van haar gevarieerd mediapakket, de beste media maken om de gebruikers van onze media op toegankelijke wijze te helpen bij het maken van de juiste keuzes bij zakelijke of special interestaankopen, -investeringen en/of –opdrachten. Daarmee willen we eveneens effectieve media bieden voor de adverteerdersmarkten. Wij willen werken in een sfeer van uitdagingen, verantwoordelijkheid en excellent presteren, met groot respect voor onze klanten, relaties, toeleveranciers en medewerkers. Onze bedrijven zijn gespecialiseerd in specifieke markten of bedrijfstakken. Binnen die markten streven wij naar een eerste plaats met onze media.

Structuur

BMG bestaat uit drie ondernemingen in de media-industrie. De dochterondernemingen van Brinkman Media Group B.V. zijn BMG Business B.V. voor de exploitatie van de vakmedia en BMG Home B.V. voor de exploitatie voor de media in home entertainment. Er is een afzonderlijke vennootschap voor alle personele aangelegenheden, BMG Marketing B.V..